Γέφυρα καρδιάς από το 1ο Δ.Σ. Χρυσούπολης μέχρι το Kikumbi Mityana της Ουγκάντα της Αφρικής!
Στο πλαίσιο της Εφαρμογής του Προγράμματος Σπουδών – “Δράσεις Ενεργού Πολίτη” και με συντονιστή της δράσης τον Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου μας, κο. Μιχαηλίδη Αθανάσιο και την εκπαιδευτικό κα Δεληγιάννη Βαϊτσα, υλοποιήθηκε στις 9 Δεκεμβρίου 2025 μια ιδιαίτερα σημαντική και συγκινητική εκπαιδευτική πρωτοβουλία.
Τα τμήματα Β1, Β2, Ε1 και Ε2, ανταποκρινόμενα στην πρόταση και τον προγραμματισμό των εκπαιδευτικών τους, Δεληγιάννη Βαίτσα, Μανωλή Πολυξένη, Μιχαηλίδου Ελισάβετ και Κυριακίδου Ελένη , πραγματοποίησαν διαδικτυακή επικοινωνία με εκπαιδευτικούς, προσωπικό, παιδιά και μαθητές του Ορφανοτροφείου “Purle Rose Orphans Kikumbi Mityana” και του σχολείου στο Kikumbi της Ουγκάντα. Καθοριστική η βοήθεια της κας Πολιτίδου Έφης (συνταξιούχο εκπαιδευτικό) που καθοδήγησε και οργάνωσε την επικοινωνία.
Η δράση αυτή αποσκοπούσε στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της αλληλεγγύης, της αποδοχής της διαφορετικότητας και της ενεργούς πολιτειότητας, στοιχεία που αποτελούν θεμέλια του σύγχρονου εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού προσανατολισμού. Η επικοινωνία εξελίχθηκε σε μια βαθιά ανθρώπινη και εκπαιδευτική εμπειρία, μέσα από την οποία οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία:
- να γνωρίσουν συνομηλίκους τους από άλλη ήπειρο,
- να ανταλλάξουν σκέψεις, συναισθήματα και καθημερινές εμπειρίες,
- να αντιληφθούν έμπρακτα την αξία της ανθρώπινης επαφής, της συνεργασίας και της παγκόσμιας αλληλεγγύης.
Η δράση πραγματοποιήθηκε με εξαιρετική επιτυχία, αφήνοντας έντονη συναισθηματική φόρτιση και πολύτιμα παιδαγωγικά οφέλη σε όλους τους συμμετέχοντες. Αποτελεί ένα ζωντανό παράδειγμα του πώς το σχολείο μπορεί να ανοίγει δρόμους επικοινωνίας, να ενώνει ανθρώπους και να ενισχύει την καλλιέργεια ενεργών, συνειδητοποιημένων και κοινωνικά ευαισθητοποιημένων πολιτών
Συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές που συμμετείχαν και στήριξαν αυτή την όμορφη πρωτοβουλία!
Με εκτίμηση,
O Διευθυντής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Χρυσούπολης
Μιχαηλίδης Αθανάσιος


Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου