ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Οι εκπαιδευτικοί του Συλλόγου, έχοντας εμπλουτίσει τις γνώσεις τους μέσω των επιμορφωτικών δράσεων του ΙΕΠ, συνυπολογίζοντας την πολυετή εμπειρία στον τομέα εκπόνησης προγραμμάτων, την εμπειρία τους από την υλοποίηση δράσεων των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά το σχολικό έτος 2023-24 και λαμβάνοντας υπόψη το μαθητικό δυναμικό του σχολείου,τις ανάγκες, κλίσεις καιδεξιότητεςτωνμαθητών/τριών, συμφώνησαν να εργαστούν στην κατεύθυνση ανάδειξης της σχολικής μας μονάδας σε οργανισμό μάθησης και ανάδειξης ικανοτήτων/δεξιοτήτων με την υιοθέτηση του κριτικού παραδείγματος.
Ο κύριος προσανατολισμός των δράσεων των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι η καλλιέργεια της συνεργασίας όχι μόνο ανάμεσα στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς και τους υπόλοιπους φορείς της τοπικής κοινωνίας, η εκπαίδευση στις ανθρωπιστικές αξίες, την ευαισθησία, τη δημιουργικότητα, τον εθελοντισμό, τα ανθρώπινα δικαιώματα, την αλληλεγγύη και τη δημοκρατία, η καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής, η δημιουργία ενός ασφαλούς εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που θα ενθαρρύνει την αυτοεκτίμηση ενώ παράλληλα θα προάγει τον αλληλοσεβασμό, η διαμόρφωση ελεύθερων και υπεύθυνων αυριανών πολιτών, των οποίων οι στάσεις και οι πράξεις θα διέπονται από αξίες και ιδανικά και τέλος η ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών μας και η παροχή ίσων ευκαιριών σε όλους.Το πρόγραμμα των εργαστηρίων δεξιοτήτων θα υλοποιηθεί και στις 12 τάξεις τουσχολείου μας με έναν υπεύθυνο συντονιστή εκπαιδευτικό (ΠΕ 70).Όλες οι τάξεις να υλοποιούνε τον ίδιο θεματικό κύκλο εργαστηρίων και σύμφωνα με την προτεινόμενη χρονική ανάπτυξη του ΙΕΠ.
1η
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ –ΕΥ ΖΗΝ
Α΄
τάξη υποθεματική: Υγεία - Στοματική υγιεινή
Τίτλος: «Φροντίζω τα δοντάκια μου»
Υπεύθυνοι
εκπ/κοί : Α1 Ρόιδου Θεοδώρα - Α2 Χαριτούδη Αναστασία
Προσδοκώμενα
μαθησιακά αποτελέσματα:
Να κατανοήσουν οι
μαθητές τη σημασία της στοματικής υγιεινής.
Να υιοθετήσουν
καλές συνήθειες βουρτσίσματος (πρωί – βράδυ, σωστή τεχνική).
Να διακρίνουν
τροφές που βοηθούν και τροφές που βλάπτουν τα δόντια.
Να αναπτύξουν
υπευθυνότητα απέναντι στην προσωπική τους υγεία.
Να εκφραστούν
δημιουργικά μέσα από ζωγραφική, κατασκευές και αφίσες σχετικές με το θέμα.
Β΄ τάξη
υποθεματική: Ψυχική και συναισθηματική υγεία και πρόληψη
Τίτλος: « Μαθαίνω να διαχειρίζομαι
τα συναισθήματά μου»
Υπεύθυνοι
εκπ/κοί : Β1 Δεληγιάννη Βαϊτσα - Β2
Μανωλή Πολυξένη
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα :
Να ανακαλύψουν , να αναγνωρίσουν και να εκφράσουν τα
συναισθήματά τους.
Να αναπτύξουν δεξιότητες όπως ευαισθησία – κριτική σκέψη
- επικοινωνία – συνεργασία -
ενσυναίσθηση – υπευθυνότητα – ώστε να μπορούν να επιλύουν συγκρούσεις που δημιουργούνται στις
σχέσεις με τους συμμαθητές
τους ενισχύοντας ταυτόχρονα την αυτοεκτίμησή τους.
Γ΄ τάξη
υποθεματική: Γνωρίζω το σώμα μου –
Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση
Τίτλος: «Το σώμα μου, ένα θαύμα
που αγαπώ, φροντίζω και προστατεύω»
Υπεύθυνοι εκπ/κοί: Γ1
Σκανδάλη Σωτηρία, Τσοκακτσίδης Σταύρος –
Γ2 Τσάκαλου Χάιδω, Χουρμουζιάδου Δέσποινα
Προσδοκώμενα
μαθησιακά αποτελέσματα:
Να
γνωρίζουν τα κύρια μέρη του σώματος τους (εξωτερικά: κεφάλι, χέρια, πόδια,
κτλ.)
Να
γνωρίζουν βασικά εσωτερικά όργανα και τις λειτουργίες τους (καρδιά, πνεύμονες,
πεπτικό σύστημα)
Να
κατανοούν τις φάσεις της ανάπτυξης του ανθρώπου
Να
γνωρίζουν βασικές αρχές υγιεινής
Να
εφαρμόζουν καθημερινές πρακτικές αυτοφροντίδας
Να κάνουν
επιλογές για υγιεινή διατροφή και να εκτελούν δραστηριότητες που ενισχύουν τη
σωματική άσκηση
Να
αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στο σώμα τους και να το αποδέχονται όπως είναι
Να σέβονται
τη διαφορετικότητα στο σώμα των άλλων
Να
κατανοούν αξίες όπως η πρόληψη και η αυτοφροντίδα
Δ΄ Τάξη υποθεματική: Υγεία: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική
ασφάλεια
Τίτλος: ««Κυκλοφορώ
με ασφάλεια»
Υπεύθυνοι
εκπ/κοί : Δ1 Τσιρώνη Παναγιώτα - Δ2 Σκράπαρης Αθανάσιος
Προσδοκώμενα
μαθησιακά αποτελέσματα:
να γνωρίσουν τις πινακίδες σήμανσης
να μάθουν να κυκλοφορούν με βάση τις πινακίδες ως πεζοί
να μάθουν να κυκλοφορούν με βάση τις πινακίδες ως
ποδηλάτες
Ε΄ Τάξη υποθεματική: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία
-Πρόληψη
Τίτλος: Είμαστε όλοι φίλοι!
Υπεύθυνοι εκπ/κοί : Ε1 Μιχαηλίδου Ελισάβετ - Ε2 Κυριακίδου Ελένη
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
να αναγνωρίσουν την αξία των συναισθημάτων στη ζωή μας
να βελτιώσουν τις διαπροσωπικές τους σχέσεις
να διαπιστώσουν ότι τα συναισθήματα εκφράζονται με πολλούς τρόπους (λέξεις,
εκφράσεις προσώπου κλπ.)
ΣΤ΄τάξη Υποθεματική:“Γνωρίζω το σώμα μου”
Τίτλος: «Η αναπνοή και η καρδιά: Συνεργάτες στη ζωή.»
Υπεύθυνοι εκπ/κοί : ΣΤ 1 Καμάρη Αλεξάνδρα - ΣΤ2 Αναστασιάδου
Κασσιανή - Χουρμουζιάδου Δέσποινα - Βογιατζή Ελένη
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
Να
κατανοήσουν οι μαθητές πώς συνεργάζονται τα δύο συστήματα.
Να
αναπτύξουν δεξιότητες έρευνας, συνεργασίας, παρουσίασης.
Να συνδέσουν τη θεωρία με την καθημερινή τους
εμπειρία (αναπνοή, άσκηση, υγεία).
Εκτιμώμενοςχρόνοςυλοποίησης:
10/10/25–30/11/25
2η
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Α΄τάξη
υποθεματική :
Οικολογία – Ανακύκλωση – Σχέση με τη φύση
Τίτλος:
«Μικροί φύλακες της φύσης»
Υπεύθυνοι
εκπ/κοί : Α1 Ρόιδο Θεοδώρα -
Α2 Χαριτούδη Αναστασία
Προσδοκώμενα
μαθησιακά αποτελέσματα:
Να αναπτύξουν οι
μαθητές οικολογική συνείδηση.
Να γνωρίσουν
βασικές πρακτικές ανακύκλωσης και προστασίας του περιβάλλοντος.
Να καλλιεργήσουν
στάσεις υπευθυνότητας απέναντι στη φύση και στους ζωντανούς οργανισμούς.
Να συνεργάζονται
σε ομαδικές δράσεις φροντίδας του σχολικού και τοπικού περιβάλλοντος
Β΄ τάξη
υποθεματική: Φυσικές καταστροφές, πολιτική προστασία
Τίτλος: «Σεισμός .Η γη χορεύει. Τι κάνω
τώρα;»
Υπεύθυνοι
εκπ/κοί : Β1 Δεληγιάννη Βαϊτσα - Β2
Μανωλή Πολυξένη
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα :
Οι μαθητές να
γνωρίσουν το φυσικό φαινόμενο του σεισμού.
Να γνωρίσουν το
εσωτερικό της γης και να μάθουν τα αίτια του σεισμού.
Να προετοιμαστούν
για το ενδεχόμενο ενός
σεισμού και να μάθουν να ενεργούν σωστά , ώστε να μείνουν ασφαλείς
Γ΄ τάξη
υποθεματική: Παγκόσμια και τοπική
και πολιτιστική κληρονομιά
Τίτλος: «Χρυσούπολη. Μία πόλη
πολύ – πολιτισμική: Θρακιώτες – Ηπειρώτες – Μικρασιάτες – Πόντιοι»
Υπεύθυνοι εκπ/κοί: Γ1
Σκανδάλη Σωτηρία, Τσοκακτσίδης Σταύρος –
Γ2 Τσάκαλου Χάιδω, Χουρμουζιάδου Δέσποινα
Προσδοκώμενα
μαθησιακά αποτελέσματα:
Να γνωρίσουν την ιστορία και την πολιτισμική κληρονομιά
των Θρακιωτών, Ηπειρωτών, Μικρασιατών και Ποντίων
Να εξοικειωθούν με: 1) Ήθη και έθιμα 2) Φορεσιές –
κειμήλια 3) Παραδόσεις – παραμύθια 4) Τραγούδια, χοροί, γεύσεις
Να συλλέγουν, οργανώνουν και παρουσιάζουν λαογραφικό
υλικό
Να καλλιεργήσουν σεβασμό και αποδοχή για την πολιτιστική
διαφορετικότητα
Δ΄Τάξη υποθεματική: Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική φυσική
κληρονομιά
Τίτλος: «Για
το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ»
Υπεύθυνοι
εκπ/κοί : Δ1 Τσιρώνη Παναγιώτα - Δ2
Σκράπαρης Αθανάσιος
Προσδοκώμενα
μαθησιακά αποτελέσματα:
να γνωρίσουν το δάσος, τη
χλωρίδα και την πανίδα του
να γνωρίσουν τους κινδύνους του
δάσους λόγω της ανθρώπινης δραστηριότητας
να προτείνουν λύσεις για τους
κινδύνους που ελλοχεύουν
Ε΄Τάξη υποθεματική: Κλιματική αλλαγή-
Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία
Τίτλος: Κλιματική αλλαγή, κομμάτι της ζωής μας
Υπεύθυνοι εκπ/κοί : Ε1 Μιχαηλίδου Ελισάβετ - Ε2 Κυριακίδου Ελένη
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
να γνωρίσουν τα αίτια και τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής
να ενημερωθούν για τους τρόπους εκδήλωσής της
να συνειδητοποιήσουν ότι η κλιματική αλλαγή είναι ένα παγκόσμιο πρόβλημα
να προτείνουν λύσεις για την αντιμετώπισή της
ΣΤ΄τάξη υποθεματική: Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική
κληρονομιά
Τίτλος: «Ταξιδεύοντας στην πολιτιστική
μας κληρονομιά.»
Υπεύθυνοι εκπ/κοί : ΣΤ 1 Καμάρη Αλεξάνδρα - ΣΤ2
Αναστασιάδου Κασσιανή, Χουρμουζιάδου Δέσποινα, Βογιατζή Ελένη
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
Να γνωρίσουν την ιστορία και την πολιτισμική κληρονομιά της περιοχής
τους.
Να εξοικειωθούν με: 1) Ήθη και έθιμα 2) Φορεσιές – κειμήλια 3) Παραδόσεις
– παραμύθια
4)Τραγούδια, χοροί, γεύσεις
Να
συλλέγουν, οργανώνουν και παρουσιάζουν λαογραφικό υλικό.
Να
γνωρίσουν στοιχεία της τοπικής ιστορίας της Χρυσούπολης.
Να μελετήσουν μνημεία τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς (Χρυσούπολη)
Να καλλιεργήσουν σεβασμό και αποδοχή για την πολιτιστική διαφορετικότητα αναγνωρίζοντας
την αξία και τη σύνδεσή της με τον παρόν τους και προβάλλοντάς την ακόμη
περισσότερο.
.
Εκτιμώμενοςχρόνοςυλοποίησης: Από
10/12/2025 έως 07/02/2026
3η
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ
Α΄τάξη
υποθεματική :
Κοινωνικές σχέσεις – Συνεργασία – Σεβασμός στη διαφορετικότητα
Τίτλος:
«Η τάξη μας μια ομάδα»
Υπεύθυνοι
εκπ/κοί : Α1
Ρόιδου Θεοδώρα - Α2 Χαριτούδη
Αναστασία
Προσδοκώμενα
μαθησιακά αποτελέσματα:
Να μάθουν οι μαθητές να συνεργάζονται αρμονικά με τους
συμμαθητές τους.
Να καλλιεργήσουν το αίσθημα της ενσυναίσθησης και του
σεβασμού στη διαφορετικότητα.
Να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και επίλυσης μικρών
συγκρούσεων.
Να αισθανθούν ότι η τάξη είναι μια ομάδα όπου όλοι έχουν
αξία και ρόλο.
Β΄ τάξη υποθεματική: Εθελοντισμός και διαμεσολάβηση
Τίτλος:
«Ανακύκλωση : χρησιμοποιώ και ξαναχρησιμοποιώ;»
Υπεύθυνοι
εκπ/κοί : Β1 Δεληγιάννη Βαϊτσα - Β2
Μανωλή Πολυξένη
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα :
Να
ευαισθητοποιηθούν απέναντι στο
φαινόμενο των σκουπιδιών
Να αποκτήσουν
οικολογική συνείδηση πάνω
σ΄ αυτό το τεράστιο θέμα που αντιμετωπίζει η γη.
Να βρουν και να προτείνουν τρόπους , ώστε να μειωθεί όσο
είναι δυνατόν αυτό το φαινόμενο.
Γ΄ τάξη
υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός,
διαφορετικότητα
Τίτλος: «Μια αγκαλιά και μία
ιστορία από τον παππού και τη γιαγιά»
Υπεύθυνοι εκπ/κοί: Γ1
Σκανδάλη Σωτηρία, Τσοκακτσίδης Σταύρος –
Γ2 Τσάκαλου Χάιδω, Χουρμουζιάδου Δέσποινα
Να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν τα
συναισθήματά τους για τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους,
Να οργανώνουν απλές δραστηριότητες και να
τις υλοποιούν με την υποστήριξη εκπαιδευτικών, κατά τη διάρκεια επισκέψεων σε
χώρους που συχνάζουν ηλικιωμένα άτομα,
Να προβληματίζονται για τον ρόλο των
επαγγελματιών που εργάζονται σε δομές υποστήριξης ηλικιωμένων,
Να αναζητούν τρόπους με τους οποίους
μπορούν να υποστηρίξουν και να υποστηριχθούν από παππούδες και γιαγιάδες,
Να αναστοχάζονται για τρόπους με τους
οποίους μπορούν να περνούν ποιοτικό χρόνο με τους παππούδες και τις γιαγιάδες
τους
Δ΄Τάξη υποθεματική: Ανθρώπινα δικαιώματα
Τίτλος: «Τα δικαιώματα των παιδιών»
Υπεύθυνοι
εκπ/κοί Δ1 Τσιρώνη Παναγιώτα - Δ2 Σκράπαρης Αθανάσιος
Προσδοκώμενα
μαθησιακά αποτελέσματα:
να μάθουν τα δικαιώματα των
παιδιών
να συνδέσουν τα
δικαιώματα με τις ανθρώπινες ανάγκες
να κατανοήσουν ότι τα δικαιώματα
είναι πανανθρώπινα
Ε΄Τάξη υποθεματική: Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση
Τίτλος: Ενδιαφέρομαι.... (και) πέρα από τον εαυτό μου
Υπεύθυνοι εκπ/κοί : Ε1 Μιχαηλίδου Ελισάβετ - Ε2 Κυριακίδου Ελένη
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
να ξαναγνωριστούν μέσα από έναν κόσμο (που δεν υπάρχει μόνο
«εγώ»)
να αναγνωρίσουν ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν προβλήματα
να ευαισθητοποιηθούν στην αξία του εθελοντισμού
ΣΤ΄τάξη υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός,
διαφορετικότητα
Τίτλος: «Όλοι διαφορετικοί.. όλοι
ίσοι!»
Υπεύθυνοι εκπ/κοί : ΣΤ 1 Καμάρη Αλεξάνδρα - ΣΤ2
Αναστασιάδου Κασσιανή, Χουρμουζιάδου Δέσποινα, Βογιατζή Ελένη
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
Να
αναγνωρίζουν οι μαθητές/-τριες τα ανθρώπινα δικαιώματα και την αποδοχή της
διαφορετικότητας όσον αφορά τις θεματικές ενότητες: ανθρώπινα δικαιώματα,
δικαιώματα παιδιού, ανθρώπινα δικαιώματα και αναπηρία, ισότητα φύλων, πρόληψη
και αντιμετώπιση προκαταλήψεων και ρατσισμού, πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικού
εκφοβισμού και βίας.
Να κατανοήσουν οι μαθητές ότι όλοι έχουμε ομοιότητες και κοινά
συναισθήματα.
Να
ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά απέναντι σε ανθρώπους με αναπηρία και να
κατανοήσουν την αξία των ίσων ευκαιριών.
Να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας.
Εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης: Από 10/02/2026 έως 30/03/2026
4η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ
Α΄τάξη
υποθεματική :
Δημιουργική έκφραση – Τέχνη – Θεατρικό παιχνίδι
Τίτλος:
«Παίζω θέατρο με παραμύθια»
Υπεύθυνοι
εκπ/κοί : Α1 Ρόιδου Θεοδώρα - Α2 Χαριτούδη Αναστασία
Προσδοκώμενα
μαθησιακά αποτελέσματα:
Να γνωρίσουν οι μαθητές την τέχνη του θεάτρου και τη χαρά
της έκφρασης μέσα από ρόλους και παραμύθια.
Να αναπτύξουν φαντασία και δημιουργικότητα μέσα από
δραματοποίηση ιστοριών.
Να καλλιεργήσουν
δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας με τους συμμαθητές τους.
Να εκφράσουν
συναισθήματα μέσα από λόγο, κίνηση και μιμητικές κινήσεις.
Να ενισχυθεί η
αυτοπεποίθηση και η ικανότητα παρουσίασης μπροστά σε κοινό
Β΄ τάξη υποθεματική:
Γνωριμία με επαγγέλματα
Τίτλος:
«Γνωρίζω τα επαγγέλματα . Επαγγέλματα που χάθηκαν στο πέρασμα του χρόνου»
Υπεύθυνοι
εκπ/κοί : Β1 Δεληγιάννη Βαϊτσα - Β2
Μανωλή Πολυξένη
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα :
Να αναγνωρίσουν και να έρθουν σε επαφή με επαγγέλματα του ευρύτερου περιβάλλοντος.
Να κατανοήσουν την αναγκαιότητα της εργασίας.
Να κατανοήσουν τους λόγους που οδηγούν ένα επάγγελμα στην
εξαφάνιση.
Γ΄ τάξη
υποθεματική: Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομίας
–Γνωριμία με τα επαγγέλματα
Τίτλος: «Επαγγέλματα και προϊόντα του τόπου μας»
Υπεύθυνοι εκπ/κοί: Γ1
Σκανδάλη Σωτηρία, Τσοκακτσίδης Σταύρος – Γ2 Τσάκαλου Χάιδω, Χουρμουζιάδου Δέσποινα
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
Να
γνωρίσουν παραδοσιακά και σύγχρονα επαγγέλματα του τόπου τους
Να
κατανοήσουν τη σχέση των επαγγελμάτων με τα τοπικά προϊόντα και τις ανάγκες της
κοινότητας
Να
γνωρίσουν διαδικασίες παραγωγής τοπικών προϊόντων
Να εκτιμήσουν την αξία της εργασίας και την
προσπάθεια των ανθρώπων που
προσφέρουν στη κοινότητα
Δ΄Τάξη υποθεματική: STEM – Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: «Γίνομαι δημιουργός της αυλή του σχολείου μου»
Υπεύθυνοι
εκπ/κοί : Δ1 Τσιρώνη Παναγιώτα - Δ2 Σκράπαρης Αθανάσιος
Προσδωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
να καλλιεργήσουν ψηφιακές δεξιότητες
να οργανώνουν
τη δράση τους για το κοινό καλό με συνεργασία
να φροντίσουν την αυλή του σχολείου
τους (καθαριότητα κ.λ.π).
Ε΄Τάξη υποθεματική: Δημιουργική Σκέψη
Τίτλος: Σχεδιάζουμε ένα ρομπότ
Υπεύθυνοι εκπ/κοί : Ε1 Μιχαηλίδου Ελισάβετ - Ε2 Κυριακίδου Ελένη
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
να αναγνωρίζουν ότι για τα τεχνολογικά επιτεύγματα δεχόμαστε πραγματικές
και φανταστικές πληροφορίες
να καταγράφουν τις ιδέες και αναπαραστάσεις που έχουν για τα ρομπότ
να θέτουν επιμέρους ερευνητικά ερωτήματα
να εντοπίζουν βασικές λέξεις-κλειδιά
ΣΤ΄τάξη υποθεματική: Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας-
Γνωριμία με επαγγέλματα
Τίτλος: «Επαγγέλματα
και προϊόντα του τόπου μας»
Υπεύθυνοι εκπ/κοί : ΣΤ 1 Καμάρη Αλεξάνδρα - ΣΤ2
Αναστασιάδου Κασσιανή, Χουρμουζιάδου
Δέσποινα, Βογιατζή Ελένη
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
Να γνωρίσουν παραδοσιακά και σύγχρονα
επαγγέλματα του τόπου τους.
Να κατανοήσουν τη σχέση των επαγγελμάτων με
τα τοπικά προϊόντα και τις ανάγκες της κοινότητας.
Να γνωρίσουν διαδικασίες παραγωγής τοπικών
προϊόντων.
Να εκτιμήσουν την αξία της εργασίας και την
προσπάθεια των ανθρώπων που προσφέρουν στη κοινότητα.
Να ενημερωθούν και να προβληματιστούν για την
επιλογή του επαγγέλματος.
Εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης: Από 10/04/2026 έως 10/06/2026