Πρόγραμμα Δράσης για την ατομική υγιεινή των μαθητών των δύο τμημάτων της ΣΤ1 & ΣΤ2 τάξης του σχολείου μας από γιατρό και πρόεδρο του ΕΛΕΑΝΑ!

 Πρόγραμμα Δράσης από το 1ο Δημοτικό Σχολείο  Χρυσούπολης  για την ατομική υγιεινή των μαθητών

 Υγιεινή  του σώματος

" Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά "  Αυτό είναι κάτι που μαθαίνεται.

 

ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ στις  6 Δεκεμβρίου  2023  και στο πλαίσιο των  Εργαστηρίων Δεξιοτήτων «Ζω καλύτερα – Ευ ζην» στη βασική θεματική ενότητα  « Γνωρίζω το σώμα μου »   πρόγραμμα δράσης και επιμόρφωσης σχετικά με την προστασία των μαθητών από τα μικρόβια και την ατομική τους υγιεινή.  

Η επιμόρφωσηε έγινε από την κ.  Αργυριάδου Στέλλα ,  γιατρό και πρόεδρο του ΕΛΕΑΝΑ   σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των δύο  τμημάτων της ΣΤ’  τάξης  του 1ου Δημ. Σχ. Χρυσ/λης  κ. Πιστίκη Μαρία, κ. Σκράπαρη Αθανάσιο και τον διευθυντή του σχολείου κ. Μιχαηλίδη Αθανάσιο.  

Οι στόχοι του προγράμματος ήταν οι μαθητές:

·         Να γνωρίσουν τις πηγές μόλυνσης στο περιβάλλον τους και να τις αποφεύγουν.

·         Να καταλάβουν τα παιδιά την άμεση σχέση της υγιεινής με την υγεία.

·         Να μάθουν τι είναι τα μικρόβια, πού ζουν, πώς πολλαπλασιάζονται, πώς μεταδίδονται, πόσο επικίνδυνα είναι, ποιοι είναι οι τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισής τους.

·         Να μάθουν να τηρούν απλούς κανόνες υγιεινής και να τους γίνει η καθημερινή υγιεινή τρόπος ζωής.

·         Να μάθουν να συνεργάζονται, να είναι υπεύθυνα και να φροντίζουν τον εαυτό τους αλλά και τους χώρους που δραστηριοποιούνται.

·         Να διευρύνουν τον κύκλο των παραστάσεων και των εμπειριών τους, να ψυχαγωγηθούν και να διασκεδάσουν.

 Σκοπός του προγράμματος ήταν να διδάξει τους μαθητές για τους μικροοργανισμούς, για το πώς μεταδίδονται οι λοιμώξεις και για το πως μπορούν, αυτές οι λοιμώξεις, να προληφθούν, με τη βελτίωση της υγιεινής και την υιοθέτηση υγιεινών πρακτικών.

 Τα παιδιά κατανόησαν τα όσα μαγικά γίνονται στο σώμα τους, προβληματίστηκαν για τη διατροφή τους και την υγεία τους και απέκτησαν δεξιότητες και κανόνες για την υγιεινή του σώματος. Συμμετείχαν ενεργά μέσα  από    παιχνίδι,  βιωματικές, ατομικές και συλλογικές δραστηριότητες. Διηγήθηκαν τις προσωπικές τους εμπειρίες, λύθηκαν οι απορίες και οι προβληματισμοί τους και πειραματίστηκαν   καταλήγοντας   έτσι  στα δικά τους συμπεράσματα.










                                   




 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

Σχόλια